Friday 2 December 2011

ombak sendu =)


Haii guys and ladies.... good day =)

Dah seminggu tak update blog kan. As a student mmg sgt busy tambah2 skrg aku dah part 5 yang sememangnya banyak pengiktirafan yg diberikan oleh lect2 aku. Pengiktirafan untuk siapkan assgment :D

Nahhhhh, assgment syuhh syuhh. Baling jauh2 dlu. Dari pg tadi aku buat, skrg nak rest sat. Sat ja okayy =)

Aku just nak cakap something or nak share something dengan reader. Tadi tangan ni gatal2 nak search ombak rindu ost by hafiz and adira. Muvi tu siyes best, aku pi tengok midnite muvi okayyy , eiii ramai sgt budak uitm time tu. Mencilahh, takda privacy.. hha ! gedik pulak.  *kidding

Aku nanges tengok muvi tu, siyes tak tipu. Korang tengok sndiri okayy. Aku rasa kalau ada orang nak belanja aku tengok lg skali pun aku sggup. :D

ost ombak rindu

OKAYY berbalik kpd ost ombak rindu yg aku serach tu, ada seorang hamba Allah commnt. Commnt dia mcm ni “ menangis ketika berdoa kpd allah adalah lebih baik dari menangis kerana menonton filem “. Alhamdulillah, ada juga orang baik hati nak menegur kan. Sekurang-kurangnya tu peringatan kepada orang yang terlalu taksub sampai nagis teruk2 sangat. Aku pun menangis jugak, emosi kita kadang2 tak boleh kawal kn especially girls. Kalau kita boleh menitiskan air mata tu kiranya kita mmg memiliki hati yang lembut.  ye ke ? betol la kot... hhaa

So kpd sapa2 yg tak tengok lg muvi ni p la tengok. Best jugak

Tapi jgn nanges terok2 sangat. Hodoh tahu :P

Kata2 akhir : tapi muvi ni byk adengan pelok2. Kita takk suka la. Haishh, tak jeles ke istri Aaron Aziz tu ???


No comments: