Sunday 27 November 2011

shopping time !!



Hai reader ,

Currently at UiTM Lendu Alor Gajah Melaka.. baru seminggu kat sini dah rasa mcm pat puluh taun kot.  Okayy sungguh aku taktipu !

Housemates aku suma pakat balik rumah diorang, baru 1st week dan aku sorangsorang lagi. Rasa macam nak balik penang tapi jiwa kacau skrg sbb nak kna siapkan assgment comm research. Dengar cite ni killer subject, aiyooo ! * muka takut sbb rasa mcm nak buang air besaq

Yg kat atas nuhh Cuma mukadimah. Dalam essay spm pun kena ada pendahuluan kan.  Okayy korang..
Aku nak cite nih, if korang rasa mcm nak baca boleh carry on baca tapi kalau rasa taksanggup baca sila tutup dengan kadar segera. Ecece kidding .

Niat di hati Cuma nak beli CD software yg bajetnya dlm 15 hinggit tapi kebammm, aku tershopping sampai 150 hinggit. Memang berbaloi kan kan. Nilah akibatnya bila ada sales. Aku taktaw pulak ada sales kat padini. Patutlah jalan gila jem, keta pun dah mcm sardin rupanya sales  banyak. Aku taktaw sales apa but aku telah mengabiskan duit mak bapak aku..

Antara barang yg aku ter shopping ...

*Hand bag Dees !



If i’m not mistaken harga dia around 130 something, 70% dis tinggal 50 something kot :D
Nasib kasut vincci yg aku nak beli takda saiz, kalau tak ranap poket nih ...

* Spa scrup from eriesya !



Harga dia around 24 or 25 something mcm tu lahh, function dia utk hilangkan any scar kat badan.

*Compact powder from pixy .


I baru nak try jenama ni,orang ckp okayy je. before i pakai miyami. This compact powder pun i think ada sale sbb i buy for two powder yang kecil and besar baru 21 ringgit. Kalau tak harga betul dia 30 ++. Okayy i decide borong dua2 terus. Jimat rite ! J

And lastly i beli storage box apa ntah its like kotak kain kott i think utk simpan small items.
I malas nak snap pic, hahaha ! rupa dia lebih kurang mcm gambar ni....


lebih kurang mcm ni lah, but i punya kaler hitam :)

actlly i tak suka shopping, i follow my fwen je then terikot2 shopping sama. perempuan mmg gila shopping kan ? 

okayy bai reader :)
assalamualaikum....

2 comments:

Afiqah Nabilah said...

a'a.perempuan mmg gila shopping.haha.. >.<

cantik blog. :)

Anne Wahid said...

biasalah perempuan kan....lalala~

New Entry: 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Cabaran 30 Hari