Wednesday 16 November 2011

hamba yang hina.. sob sob

Walawehhh..
tungging tebalik lintang pukang pecah otak.. urat saraf tersimpul semua ada... akhirnya inilah hasil kerja keras aku berserta sekutu kuat aku kak amey munge munge yg menjadi tukang batu yang buat header tomei. Thanks kakak ! muahhhx. Syg akak ketat2 awww ^^
ayat serupa buat sungguh2 haha



Laptop aku buat hal weh, hampa kena paham. Dengan dramatik dan bersungguh-sungguhnya aku tengah selongkar atau dengan nama lainnya stalk blog aku sendiri tiba2 tut… lappy aku OFF.

Okayyy fine lah, lappy aku terlampau howt sbb tu terpadam. After a few minutes baru aku on balik. Okay jgn buat hal dah syg J. Sayang lappy aku ketat2 jugak ..muahhhx * sambil men kiss kiss lappy sendiri…

Seriously aku sesangat jeles kat blogger2 lain. Blog korang memang super super hebat. Meleleh air liur sambil nganga mulut tengok korang pnya blog. Dah la gaya tulisan kemas and sepoi blog pulak vogue vogue. * aku tak suka kipas kipas (suka makan nasi dgn kicap cap kipas udang ja)

Korang tahu, aku tulis entry ni untuk kali berikutnya sebab lappy aku padam lagi.. dammm ! nasiblah aku tulis kat word dulu. Memang lappy aku autosave tapi tiba2 aku on balik dia save sekerat ja. Sumpah rasa mcm nak telan lappy ni. eiii ^^

cik lappy mintak hantar jumpa doctor kot,  nak kena injection ka? Esok kita jumpa doctor encem okay..

if ada hamba Allah yang sudi bg sumbangan kata2 hikmah dan tunjuk ajar silakan. Aku ni insan yang naïf IT. Hina ja dengar, hak !

okay lappy aku padam lagi utk yg ke 52927409127. Aku dah tulis habis dah kot. dia save sekerat. Sekarang jgak aku nak telan lappy ni..ngaumm ngaumm

setiap kali tulis satu ayat aku kena save..haha.. tragik ja rasa diri ni.  okayy sebelum dia padam lg better aku stop smpai sini dlu. Esok esok buleh update lagi. Kbai#

terimass kpd yg sudi baca. Anda sangat disayangi oleh tuan blog ini. Hehek ! xoxo


No comments: